Wil je blijvend veel bezoekers naar je website trekken, dan is de eerste stap het uitstippelen van een effectieve strategie. Hoe beter jij jouw ideale klant bedient, hoe succesvoller jij wordt. Dat roept meteen de belangrijke vraag op: wat is jouw ideale klant?
Is het een man of een vrouw, jong of oud en wat houdt hem of haar bezig? Of nog beter:‘s nachts wakker?
Denk je van tevoren goed na over jouw ideale klanten dan kun je ze heel gericht opzoeken opzoeken op internet en ze verleiden jouw site te bezoeken. Als je daar ook nog een hun taal spreekt en hun ‘problemen’ kent en oplost dan zit je helemaal goed. Bezoekers voelen zich met je verbonden en ze blijven je site bezoeken.
Wil je weten hoe jij jouw ideale klant aantrekt? Lees dan dit uitstekende stuk van
Erno Hannink: http://www.ernohannink.nl/laat-de-ideale-klant-jou-vinden-beste-mensen-aantrek-model/
Voorbeeld uit het artikel van Erno Hannink.
Als mensen zich op jouw nieuwsbrief abonneren moet jij je ze altijd twee vervolgvragen stellen:
1. Wat is zijn of haar expertise?
2. Wat is het probleem waar zij tegen aanlopen?
Geef een reactie