Word beter met de 4 B’s

4 BsEen manier om een krachtige en onderscheidende boodschap te formuleren is met de 4 B’s.

Ze staan voor:

  • Behoefte: Welke behoefte leeft er bij de klant?
  • Belofte: Wat beloof je de klant die met jou in zee gaat?
  • Beleving: Ervaren ze wat je belooft? Dit is essentieel!
  • Bewijs: Social proof, laat zien dat klanten dik tevreden zijn.

Sta eens goed stil bij elk van de vier punten en pas ze toe in elk facet van je bedrijf, van verkoopgesprek tot website.

Uiteindelijk draait alles om beleving, dus zorg dat je je daarin het meest onderscheidt. Je hoeft niet de beste te zijn, als de klant je maar de beste vindt. Geef ze dat gevoel en zet altijd een extra stapje.


Geplaatst

in

door

Tags:

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *